luni, 21 iulie 2008

ce iubesc

daca stau sa ma gandesc, in viata mea iubirile se refera la cele mai ciudate lucruri:iubesc mirosul de motorina amestecat cu saramura,iubesc doi stejari,luminisul din mijlocul padurii,iubesc potecile prin padure si calea cea mai grea de a ajunge la ''lumina'',ma fascineaza stalpii de curent fara fire electrice,ciupercile din padure si licuricii.iubesc linistea locului,fosnetul padurilor,mirosul de fan uscat,apa rece de la fantana.iubesc muntele...el e viata mea...tot ce iti trebuie el iti ofera...liniste,pace,impacarea cu sine...imi iubesc copilaria si vreau sa-mi iubesc viata asa cum e ea...tot ce vreau e ca la sfarsit sa am o satisfactie deplina in ceea ce priveste viata mea....vreau sa ma iubesc pt ca am reusit sa am parte de tot ce mi-am dorit...pana la urma tot ce trebuie sa faci e sa-ti doresti cu adevarat.....

Niciun comentariu: