sâmbătă, 5 iunie 2010

Reguli in viata:
1. Nu lasa cheia in masina si daca faci treaba asta nu inchide usa!
2. Sub nici o forma sa nu lasi cheia in masina si mai ales nu inchide usa cu cheia pe bancheta!
3. Niciodata sa nu mai lasi cheia pe bancheta si sa inchizi usa, ca automat se vor bloca usile si-ti vor ramane telefonul, portofelul cu banii si actele inauntru!


M-am hotarat sa-mi fac un set de reguli dupa fiecare gresala pe care o fac, ca poate asa bag la cap! Si nu stiu unde imi e capul cateodata, de ce naiba imi sta mintea in loc si brusc creierul meu isi pierde toate circumvolutiunile de patineaza musca in gol!
Mai mult nu mai pot ca sunt nervoasa!

2 comentarii:

Catalin Sandu spunea...

Bine Oana!
Eu inca nu am priceput cum naiba au ramas blocate acolo cheile dar ma amuzai si azi mereu cand vedeam masina ta tot acolo blocata:)
O vedeam si radeam :))

Onas spunea...

Sadicule!