miercuri, 17 februarie 2010

razboi javrelor

Ma trezii eu astazi binedispusa, imi baui cafeaua, fumai tigarea de dimineata si ma gandii c-as face bine s-o vizitez pe Simona, ca vorbisem cu ea la telefon si era trista si suparata pe viata. Ma imbrac eu frumusel, imi fac freza si ma urnesc dinspre Berindei spre Tuzla. Traversez la semafor si o iau pe langa parc cand ma trezesc agatata de bicepsul femural al piciorului drept de coltii marainzi ai unei jigodii nenorocite, o potaie neagra afurisita, ce incepu sa mai si latre sa cheme intariri. Nu-i fusese de ajuns sa ma muste, a dracului jigodie chema inca doi vagabonzi si incepura toti sa latre la mine. Dupa ce racnii cu putere o rupsai la fuga si scapai de coltii jivinelor.Futu-va mama voastra de caini imputiti ca de va mai prind jar mancati! Lasa ca am eu grija de pielea voastra, javre ordinare! Acu' ma documentez cum sa scap de voi si va arat eu voua cine face legea pe strada mea! Ma doare-n cur de toate fundatiile si organizatiile de sustinere a drepturilor animalelor...sa-i luati la voi acasa de va pasa asa mult!

Un comentariu:

Catalin Sandu spunea...

Oana, tre sa mergi la spital. Daca era turbat catelul??? Vrei sa ti-l dau pe Jack cateva zile sa sperie javrele de pe strada ta? E fioros rau asta mic...