miercuri, 6 octombrie 2010

Sa-mi bag ceva in toti ratatii de cacat. Oriunde ma duc , la posta, la banca, la magazin, dau numai peste sefi. Cum mama dracului nu stiu... Indiferent cum le vorbesti sau te uiti la ei , se uita la tine de sus. Si se dau si destepti ai dracu de parc-ar fi devenit peste noapte atotstiutori. Si daca le vorbesti mai aspru si te uiti urat, nu te mai ajuta. Aiurea cand toti isi mananca cacatul unii altora , si nu vor deloc sa se destepte. Daca unul s-a cacat , toti HAP pe el si nu-i mai dau drumul. Aici ma refer la diferite situatii in care unul zice : m-am cacat in trei culori, altii sa creada si sa zica la altii si la altii si tot asa mancand cacatul aluia. Si sunt peste tot ai dracu, se cred zmei, cand de fapt sunt pielea pulii! Am ajuns in situatia in care sa spun: "Traiesc printre oameni de nimic, niste pulica franaru!". Incep sa ma resemnez...dincolo de toate astea...visez la un potop , in care multi oameni sa piara , iar eu sa stau pe mal si sa ma intreb : oare de ce plutesc si nu se scufunda? iar din spatele meu sa apara unu' si sa ma bata usor cu mana pe umar si sa-mi sopteasca la ureche: iti spun eu de ce nu se scufunda: cacatul pluteste!

Un comentariu:

Unknown spunea...

e o senzatie de moment..nu baga si u pe toata lumea in seama :P