luni, 3 ianuarie 2011

Mi-am inceput anul cu dreptul si asta pentru ca doar cu el mai pot sa merg. Piciorul stang si-a luat o vacanta si face tratament la spa cu ben gay. Si ca toata treaba sa fie perfecta ma trezi azi dimineata cu ditamai herpesul la gura. Eu herpes...n-am avut niciodata. Cum mama dracu se lipi de mine tocmai acuma? Dar...la dracu doar m-am pupat cu 30 de persoane pana acum era si normal sa ma contagiez. Si banuiesc eu niste persoane fantoma care ar putea fi cu pricina...Acum ma plimb prin casa cu scaunul cu rotile de la birou...si o aud pe Monica azi-dimineata, nedumerita de zgomotele de prin casa, ca-i zicea lu' Cipri:"Asta n-o fi Oana care se plimba cu scaunul pe hol..."

Un comentariu:

Catalin Sandu spunea...

Imi schimbasi ziua de kkt. Rad infundat aici la birou. Cine ti-a dat ma herpes???? Sa te faci bine rapid!!!