sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Si te intrebi ce conteaza cu adevarat in viata...si cauti raspunsul, te dai peste cap...si ajungi la concluzia ca ceea ce conteaza cu adevarat e viata insasi! Simona ma facu sa ma gandesc la tine...vreau sa rad...ti-ar fi placut asta...dar nu pot! imi pare rau! Tu pentru mine razi in fiecare zi si poate ca daca nu ma gandesc mereu la faptul ca nu mai esti rad si eu alaturi de tine. Of cat as vrea sa cred in idealuri, sa stiu ca tu ti l-ai atins pe al tau. Am vazut dincolo de "tine" si cred ca stiu ca erai departe de ceea ce-ti doreai cu adevarat. Totul ar fi avut o alta nuanta daca aveai doar sansa....sansa sa...traiesti. Sunt momente in care mi-as fi dorit sa "cred" in ceea ce nu pot sa cred si asta doar ca sa simt ca esti bine. Imi pare rau, imi pare rau pentru tine....si nu pot mai mult!

Niciun comentariu: