duminică, 29 august 2010

Intr-o buna dimineata,
Pe la Varful lui Roman

Cum dormea Monica-n pat

Si la scara avea papucii
Nu stiu cum i s-a intamplat

Nu-si gasii papucul drept
Ce pacat, o ce pacat!

Ca erau cu-alesatura

Fara rost de tivitura
Ce pacat!

Bustenarii, auzind cum zbiara:
Aoleu! Papucul meu!
Intr-un suflet alergara
Si-ntrebau mirati: da ce-i?
Am ramas plangea Monica
Pagubas de patru lei!
Nu stiu daca voi acuma
Mi-ati ascuns papucul drept
Dar sa stiti , ca nostim nu-i.
Si eu vreau ca sa mi-l dati
Ce ma fac acum sarmana
Fara el?

Haideti toti si-n pijamale
Sa catam papucu' acu!
Repede si prin padure
Si pe drum si pe poiana:
L-ati gasit? Eu nu amice!
Ce ma-ntrebi asa si tu?
Toti apoi strigau deodata
Bate-l pacostea sa-l bata
De papuc!

Dimineata-ntreaga tot umblara
Dar papucul dus a fost!
Se mai resemna Monica
Ca nu-i poate da de rost!
Si sta trista saracuta
Si se tot ruga de noi
Nu-l gasesc, o vai de mine,
Iar desculta-i vezi tu bine
Lucru prost!

Si asa pe la amiaza
Ne-am urcat in camion
S-am plecat cam tristi la vale
Fara sa dam de papuc.
Nu departe de cabana
Sare Iulia voioasa:
Monica, uite-ti papucul!
L-am gasit bate-l-ar vina
In baltoaca ros de caine
Dar acum nu mai conteaza
Am papuc!