duminică, 12 septembrie 2010

Am trait s-o vad si p-asta

Din lipsa de alte activitati citeam pe net despre religii, diferente, opinii...si dau peste cetatea crestina, un site de matrimoniale pentru intemeierea familiilor crestine. Prima reactie, ma bufni rasul. Binecuvantat fie internetul! Doamne ajuta conexiunea! A doua reactie, incepui deja sa compatimesc unele persoane. Si in mintea mea bolnava deja se dezlantuira ideile: calugarite si calugari dornici de aventuri ( ce tehnologia a ajuns si pe misterioasele cai ale domnului ), barbati "piosi" care cauta femei virgine (neatinse pardon ), femei bisericoase cu broboade pline de...dragoste. Cel mai tare ma intriga intrebarea daca asculti sau nu manele. Ce treaba are una cu alta? Si sa nu mai zic ca peste tot trebuie sa dai click pe dumnezeu in diferite ipostaze: "Doamne-ajuta!", "Doamne Isuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluieşte-mă!". Trebuie de precizat ca nu se accepta pe oricine, doar membrii care isi fac o caracterizare detaliata si in duh crestin. Daca nu doriti sa va intemeiati o familie crestin ortodoxa sunteti rugati sa nu va inregistrati. Aventurierii, materialiştii sau păcătoşii sunt sfătuiţi să stea de-o parte. Îşi vor găsi pereche doar cei care participă des la liturghie, au duhovnic şi se spovedesc de cel puţin patru ori pe an. Deci treaba e simpla: faci cont pe cetatea aia, de crestinizat ai fost crestinizat de mic, si daca nici cu manelele nu pacatuiesti si postul s-a incheiat, liber la putzareala! Imposibil sa nu iasa o familie!
Si eu care credeam ca am vazut toate formele de cretinism si prostie pana acum. Se pare ca m-am inselat. It's a really twisted world this days.
Si daca vreti ca dumnezeu sa va ajute semnati si petitia pentru eliberarea parintelui Corogeanu si a maicilor de la Tanacu, ca si-au facut doar datoria in numele lui Iisus Hristos, fiul lui dumnezeu.
NO SHIT!

4 comentarii:

Talitha spunea...

:))

Unknown spunea...

si eu ;))

Natalllia spunea...

Foarte interesant =))

laur spunea...

Sa ne dai link-ul poate vrem sa ne inscriem (eu siguuur) ..Ar fi minunat :)))))