sâmbătă, 11 septembrie 2010

Viata anterioara

Ateul din mine deveni curios si se gandi la reincarnare. Si-si zisa el miselul asa sa vada ce poate gasi pe net despre vietile anterioare.

Reincarnarea este credinta ca atunci cand cineva moare, corpul i se descompune, dar ceva de sine este renascut intr-un alt organism. Este convingerea ca cineva a trait inainte si va trai din nou intr-un alt corp dupa moarte. Se poate sa fi fost si un caine intr-o viata anterioara, deci in viitor puteti fi cam orice faptura. Unele triburi evita sa manace anumite animale deoarce ei cred ca sufletele stramosilor lor se afla in acele animale.Credinta in vietile anterioare este regasita si in religile orientale cum ar fi Hinduismul si Budismul. In aceste religii stravechi reincarnarea nu a fost considerata un lucru bun, ci din potriva , rau. Pentru a ajunge "starea de fercire finala" (Nirvana) trebuiau sa scape de ciclul renasterii, reincarnarii. In cele mai multe religii antice cu credinta in reincarnare, intrarea sufletului in organism este vazuta ca si o retrogradare metafizica.In noile religii reincarnarea este considerata a fi telul suprem. Pregatiti-va in aceasta viata pentru cine sau ce vrei sa devi intr-o viata viitore.

Bun. Si-mi facui eu testul ( ca e un test in care iti bagi ziua, luna si anul nasterii si hopa-topa ca prin magie iti apare analiza vietii anterioare ) care zice cam asa:

- Se pare ca ai fost femeie in viata anterioara, te-ai nascut si ai trait in Siberia in jurul anului 1650. ( Mereu mi-am zis ca as fi vrut sa ma nasc barbat dar nu inainte de a fi femeie, si cum in viata anterioara am fost femeie, nu cred ca faceam aceasi gresala de doua ori. Deci asta nu ma convinge. )

- Ocupatia ta a fost acea de luptator, vanator, haitas, organizator de ritualuri. ( Avand in vedere ca eram femeie primele trei ies din ecuatie, deci imi ramane buhuhu-vrajitoria. Asta mi-ar fi placut! )

- Ai fost un ateu, o persoana foarte practica, materialista fara preocupari spirituale. In viata aceasta lectia ta este una a credintei. Va trebui sa inveti ca exista forte mai presus de vointa omului. Dedica-ti viata ajutarii aproapelui. ( Daca am fost ateu, ateu voi ramane si presupun ca va trebui sa ma reincarnez inca odata, si inca odata, si inca odata....ce frumasa e viata )

-Ar trebui sa afli care sunt talentele tale si sa incerci sa le dezvolti. Invata sa canalizezi energia catre un scop. Evita imprastierea si consumul energetic exagerat.

In viata mea n-am mai auzit ceva mai stupid, insipid, searbad si anost. Singurul lucru care ma amuza cu adevarat e ca in urma testului Ciprian se dovedi a fi fost femeie. hihihi!!!

Niciun comentariu: