sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Imi adusai aminte de ceva. Ce e cu barbatii si jucariile lor? Si prin jucarii ma refer la dependenta de un joc de calculator, la un iPhone de pe care nu-si pot dezlipi degetele si ochii nici macar atunci cand vorbesc cu prietenii, la minunata, pretioasa si adorabila masina pe care daca vad o singura zgarietura sunt foc si para, la orice inseamna tehnologie de ultima moda. Sunt niste copii mari cu brate puternice si obrazul aspru fara de care viata noastra ar fi plictisitoare si asta e, facem compromisuri si-i acceptam asa cum sunt. -Ce conteaza ca sti tot ce poate face iPhone-ul ala, ca ti-a trecut prin mana de atatea ori, dar acum e al tau, doar al tau si numai al tau. Nimeni nu se poate atinge de el ca i se termina bateria, de parca tu ai avea printre degete curent electric si se reincarca in mod miraculos.- Si cum vine asta sa pui mai presus o masina decat o femeie, sau mai ciudat, sa-o pui mai presus decat propria viata? Cum adica sa preferi sa mori intr-un accident decat sa supravietuiesi si sa constati ca masina ta e praf tandari? Iti iei dracului alta da-o in pizda masii de masina! Toate ca toate cred ca m-am prins de ce barbatii sunt asa atasati de masinile lor. Mirosul de bere nu le deranjeaza pe masini. Masinile nu au prietene. O alta masina nu cauzeaza nici o cearta. O masina nu se asteapta la complimente sau la flori. Poti sa te holbezi si sa comentezi linistit alta masina, ca masina ta nu se supara. Ce sa mai...chiar au motive! Si-mi aduc aminte de vorba unei persoane intelepte care mi-a zis intr-o zi:"uite si la asta ce bolid de masina are...ca sa compenseze"! Si aici se referea la barbatii care au complexe referitoare la marimea organului reproducator. Am ras o zi intreaga. Si...asa peste cateva zile imi zice subtil ca el si-ar lua un smart. In gandul meu:"finut, foarte finut...".
La nici o varsta nu e gata un barbat sa renunte la jucarii. Tataie are 82 de ani si se distreaza calculand periodic cate zile a trait. Mamaie n-ar face niciodata asa ceva, ea are alte preocupari: viseaza la o noua masina de spalat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu vei intelege nicicand barbatii. Merci pt post vad ca imi e adresat in totalitate. Daca imi cereai iphonul ti-l dadeam sa te joci. p.s. Acest comm e scris de pe el:)