joi, 4 martie 2010

cine?

Se plange neincetat de caldura din casa...ca e prea frig, ca de ce tin caloriferu oprit, ca sigur i-l opresc si p-al lui fara sa-si dea seana, ca am o boala cu caloriferu de la bucatarie ca-l tin mereu oprit, si cand ii da drumul il inchid la loc, ca nu se poate c**a ca la baie e prea frig!
Vorbeste gros si ma irita, si stie ca ma irita si o face din ce in ce mai des; se joaca cu perna mea de parca ar fi minge de fotbal, deschide toate sertarele posibile si le lasa asa pana le inchid eu ca stie ca imi ies din minti cand face asta, imi muta lucrurile, imi baga planta in sertar -era sa moara saraca ca nu stiam unde e si am gasit-o din gresala-, imi aprinde lumina si pleaca; ieri a facut nu stiu ce tampenie dintr-o sfoara si un pahar de plastic cu apa si nu s-a lasat pana n-a atarnat-o de unul din cele mai folosite sertare de la bucatarie, face poze in locurile ascunse din casa ca zice ca pe astea nu le pozeaza nimeni niciodata, se pune pe spatele meu si ma doare zile in sir, nu-si aduna niciodata hainele din camera, ce sa mai zic de curatenie, nu-si uda palmierii...
Se uita la filme in baie ore in sir, ma cearta cand ii mananc semintele, se uita la Hanna Montana, tot in baie, ma suna din baie sa-mi zica ca la 9 tre sa fim in militari sa ne intalnim cu...voi!

2 comentarii:

IoniX spunea...

E acelasi personaj care isi arunca tigarile aprinse in masina si dupa se aseaza pe ele??:)) cred ca il stiu

ciprywee spunea...

nu se poate asa ceva. si tu cum il suporti?