joi, 27 mai 2010

Avusai astazi o mica-mare problema. Nu-mi inchipuiam ca un obiect atat de micut iti poate face viata un calvar, iti intoarce buna-dispozitie cu fundu-n sus de te enervezi pana curg apele de pe tine. Cum poti sa-ti inchipui ca un biet plastic din capatul siretului este raspunzator pentru starea ta de spirit! Si uite ca poate, o patii eu astazi! Si dupaia ma gandii: " mai, asta care s-a gandit sa puna rahatul asta de plastic in curul snurului astuia -mare om, mare caracter, un adevarat geniu! Si-mi mai aduc aminte c-am avut cu o parte din voi o discutie despre genii si sa stiti ca eu p-asta l-as fi pus pe primul loc si l-as fi depasit detasat pe Florin cu Steve Irwin & nevasta lui Steve Irwin. Si daca tot imi stricai eu ziua din cauza unui flintic ma gandii sa ma documentez in materie de sireturi. Primul pas: search google. Acum sa-mi ziceti voi cati v-ati gandit la plasticul de la siret si mai ales cati ati cautat ceva pe google despre el. Bag mana-n foc ca asta nu v-a trecut prin cap! Pai atunci sa va zic eu: cica se numeste aglet. Iete mai ca are si nume.
Pai si daca are si nume, si intrebuintare si este imperios necesar (pleonasmul e pus cu cap), ii fac statuie: " Pentru eroul cazut la datorie, Agletul de la adidasul Oanei"

Niciun comentariu: