miercuri, 28 aprilie 2010

"BAI BOULE!"

Cine iese miercuri seara in oras? Oamenii care se plictisesc acasa, care vor sa bea o bere cu prietenii intru-un pub si care automat au nevoie de sofer sa-i aduca acasa. Eu fusai soferul in seara asta. Cum prea bine stiti, sa gasesti un loc de parcare in sectorul 2 e o adevarata aventura. Ne intoarcem noi pe la 2 noaptea, si incepe si cauta...o tura de bloc, nimic, o tura de stradute adiacente, nimic, doua ture de bulevard, tot nimic! Deja eram cu nervii la pamant! Parcaram pana la urma pe un loc platit, naiba stie de cine, cu masina pusa astfel incat sa nu ma poata bloca nebunu', cu numar de telefon in geam, cu tot ce trebuie. Mergeam apasat pe strada, injurand in gandul meu un cretin ce-si lasase masina la intrarea pe scari, acolo unde parchezi cand nu ai altundeva. Eram hotarata sa merg sa-i ridic stergatoarele! Ezitai putin, dar forta malefica, intruchipata in persoana de langa mine ma intreba: "Pai ce faci? Nu mai mergi sa-i ridici stergatoarele aluia?" Eu: "Ba da mai, hai! Ca ma enerva!" Mergeam hotarata! Cand ma apropiai de masina cu pricina imi scapa un "Bai boule!..."nu putui sa mai zic nimic...in spate era geamu intre-deschis, realizai ca sigur trebuie sa fie cineva in masina, si ma uitam pe scaunul soferului! Nimic. Intorc privirea in spate si ce sa vezi? Pe bancheta erau 2: un el si o ea, ea cu capul pe picioarele lui, stateau ca doi porumbei ce le ardea de cotzcaiala! Ii zic: "Nu te supara poti sa muti si tu masina sa pot parca si eu pe scari?" Baiatu' prompt, se simtii si parasii locatia!

Niciun comentariu: