vineri, 30 aprilie 2010

i-a cazut gemu'

Din ciclul " Cu clatita in desert " avem noutati! Nu stiu cum naiba ii dau prin cap atatea tampenii, de fiecare data mai vine cu una noua, dar nu omite sa le faca si pe cele vechi, ca na, isi au farmecul lor! Ma trezii de dimineata si cand deschid usa, cosul de rufe peste care era pus suportul de chei era fix in nasul mau, mai sa dau cu capul! Avusai noroc ca nu eram asa adormita ca sigur veneam calare peste el. Langa cos, era o plasa, cu toata incaltamintea mea! Ieri ma teroriza sa merg la terasa...degeaba i-am dat eu argumente si i-am spus ferm ca nu merg...si uite asa a inceput santajul: "Mergi la terasa?" - "Nu!" " Iti tai florile" si le-a taiat. Mai intai una cate una apoi pe toate odata sa nu se mai complice! Nici buretii de vase nu au avut mai mare noroc, ca i-a ciopartit si paia! Sa scap de nebun, intru la baie...Il auzeam cum rade meschin dar nici prin cap nu-mi trecea ce are de gand sa faca! Lua un scaun de la bucatarie pe care-l pusa sub clanta de la usa in asa fel incat nu puteai sa apesi pe clanta si uite asa erai blocat in baie! Naiba stie ce ma mai asteapta, poate m-oi trezii vreodata cu toata mobila scoasa in fata blocului, ca na, trebuie sa fie inventiv omul!

2 comentarii:

Ionix spunea...

Nu stiu cum se face dar cipri e benefic pentru tine. Te inspira sa scrii. Ar trebui sa-i fii recunoscatoare:))

Catalin Sandu spunea...

Ionica are mare mare dreptate.
E super tare Cipi, iti face viata mai frumoasa!