miercuri, 7 aprilie 2010

Intrebare...

Costy asta e pentru tine : Imi adusai aminte de pelerinajul meu cu babele la manastirile din Moldova. Pe drum am intalnit o maicuta, putin cam sonata ce-i drept! In mana avea o carte de rugaciuni, nu stiu ce boloborosea acolo , dar timp de 3 ore nu a intors pagina. In schimb, printre borboloseli, ma chinuia pe mine cu viata ei monahala , imi zicea ca ea nu mai are parinti, frati sau surori ca de acum biserica e familia ei, si ca va devenii mireasa lui Iisus. Acum vine si intrebarea : daca maicile sunt miresele lui Iisus, calugarii miresele cui sunt?




Si un banc tot pentru tine, ca stiu ca n-o sa te amuze catusi de putin: " Un taran loveste un autobuz plin cu maicute. Mor toate si ajung la poarta raiului. Sf. Petru le asaza in linie si le spune ca trebuie sa raspunda la o intrebare sa vada ca merita sa intre in Rai. ' Sa vedem sora Maria ai atins vreodata penisul unui barbat? - Hihihi, doar odata si atunci numai cu varful degetului. ' Bine, baga degetu cu pricina in apa sfintita si intra ' ii zice Sf. Petru. 'Ia sa vedem, sora Angela, ai atins vreodata penisul unui barbat?' -Paaaiii, da, dar l-am luat numai in mana stanga. 'Bine, baga mana cu pricina in apa sfintita si intra ' ii zice sf. Petru. Cand dintr-o data se aude o galagie mare: una din calugarite isi face loc dand din coate , impingand pe celelalte surori sa ajunga in fata. ' da ce-i cu graba asta fata mea? intreaba ' Sf. Petru. - Sfintia Ta, eu va trebuii sa fac gargara cu apa sfintita, se poate face asta inainte ca sora Elena sa-si bage fundul in apa?

Niciun comentariu: