vineri, 16 aprilie 2010

Vineri...

In alta ordine de idei....Astazi, zi frumoasa cu soare! Cum fusai scoasa din casa la un suc fulger de bustenaru' Catalin si moldoveanu' Radu mergeam eu asa agale spre casa. Si vai ce-mi mai putura vedea ochii si auzii urechile. Nu stiu daca e de la vremea frumoasa, dar au inceput sa iasa pe strada tot felul de aratarii, cica sunt oameni! Si de parca nu mi-ar fi fost de ajuns, cum ajung in fata blocului...dau sa intru, si buf! lovesc ceva cu usa. Ma gandesc ce naiba sa fie...si imping mai tare! Cand intru vad intins pe jos un boschetar ce dormea pe un ziar Libertatea. Nestingherit de lovitura usii isi continua somnul, nici macar pe partea cealalta nu se intoarse. Si atunci ma gandii ca poate lovitura mea in cap era "nimic" in viata lui cotidiana.
Din categoria vecini, avem noutati! Nebunul de la 1 vine mereu la usa mea si ma intreaba daca eu nu aud cum fac aia de sub mine galagie, ca el s-a dus la politie de 3 ori si degeaba. In seara asta vine la mine aia de sub mine sa-mi zica ca o inund, ca la ea in baie e o pata pe tavan, sa nu mai arunc apa pe jos ca se infiltreaza! Urasc viata la bloc, imi urasc vecinii si mai ales urasc vecinii care imi hranesc animalul meu de casa ( porumbelul de la geam) ca arunca cu grau si porumb de sus si-mi intra jumatate in bucatarie, de adun jumatate de faras de cereale in fiecare zi!

Niciun comentariu: