marți, 13 aprilie 2010

Nu voi afla mai mult murind decat am aflat traind

M-am intrebat adesea in drumul prin viata " Cine sunt Eu? " De unde vin, catre ce ma intrept. De ce m-am nascut tocmai Eu? De ce Eu, de ce cu familia, prietenii, gandurile si amintirile astea? De ce nu altfel...Familia nu cred c-aveam cum sa mi-o aleg, prietenii...coincidente frumoase, gandurile si amintirile ma reprezinta. Sunt cine sunt deja si cine vreau sa fiu. Sunt Eu, ce uneori de minte, se tradeaza, se pierde. Si in acelasi timp sunt o fiinta printre milioane de fiinte, un punct minuscul, un om ce incearca sa-si croiasca un drum in viata, un om ce incearca sa-i dea vietii rost. La fel ca alte milioane de fiinte. Deci cine sunt Eu? Sunt aici... si acum...dar pentru ce? Puteam oare fi altfel? Mi-ar placea sa cred ca ne putem alege singuri viata pe care vrem sa o traim, chiar inainte de a ne naste. Ar fi frumos. Macar asa as stii sigur ca eu am vrut asta. Nu vreau sa fiu un hazard, o simpla intamplare...ca dac-ar fi asa as fi un nimeni. Dar nu pot sa cred in basme si povesti frumoase...chiar sunt un nimeni, ca alte milioane de fiinte. Incerci toata viata sa descoperi cine esti tu cu adevarat...s-apoi mori. Inevitabilul sfarsit! sfarsitul unui monolog...

Niciun comentariu: